Thursday 16 August 2012

Hey guys , nak tahu tak , nak tahu tak ? Dengan paksaan wanie and fahmi , saya wish birthday boo boo . kalau tk rasa mcm takut je nak wish sbb entah la . padahal aku orang paling excited sekali tunggu tepat 12am . hmm entah org keberapa tah yg wish dia . tapi saya cume forward balik je text tu , text tu masa boo boo bg time wish birthday I . I cuma tukar nama and padam senyum je . hmmm lagipun kalau aku wish ke tak , dia tk kisah pun . mana ada tertanye tanye pasal aku lagi . kan ? aku ni da tak penting lagi da .  lagipun dia da delete album tu . nampak sgt la aku ni....... da la , aku kalau emo kat sini mmg tak habis . ish padahal setiap hari emoo :'(

hmm eh nak tahu nak ? hati ni memang geram sangat sampai nak bakar sutera mall . geram gila vavi sebab dekat situ banyak gila kedai yang jual key necklace yang cantin cantik . rasa macam memang nak beli tapi tk boleh sebab nak someone who love me . then kan haa  nak berangan lagi ni , bila someone tu bg key necklace then dia cakap 'hanya you sorang yang boleh bukak hati I and you ada kunci hati I' lebih kurang mcm tu laa . confirm time tu jugak aku pengsan . hahaha omg serious la nak rantai berbentuk kunci sebelum p beijing ni . da la aku p pulangkan rantai liverpool , da la sayang gila . hmm tkpela pulangkan rantai sbb pulangkan hati .
okay then kan lepastu kan someone who love me tu bg headband pulak mcm orang ni pakai .
Photo: can i be your princess? :D <3 <3 <3







lawa kan atas kepala dia tu ? hmmmm 

okay then someone who love me to pakaikan atas kepala . ya Allah melting la mcm ni :D 

okay rasa macam nak tampar muka aku kan sbb berangan banyak sgt ? hahahahaahha . 

 
Happy Birthday . I love you .

                   

No comments:

Post a Comment